Benedict Wells “Paskutinė Beko vasara”

Nors knyga nėra visai prasta, bet nieko ypatingo joje neradau. Nė vienas veikėjas nesudomino ir skaitant man visai nerūpėjo, kas su jais bus toliau. Knygos anotacija, mano nuomone, gana klaidinga. Siužetas toks- buvęs vokietis muzikantas, dirbantis mokytoju, atranda, kad vienas jo mokinys (vargšas lietuvis emigrantas ) yra nepaprastai gabus muzikai ir tikras gitaros virtuozas. Todėl imasi jį globoti ir pasistengia išvesti į plačius muzikos rinkos vandenis. Tačiau, skirtingai nei rašoma anotacijoje, beveik nieko nėra apie patį šou verslą ir jo užkulisius, dėmesys labiau kreipiamas į mokytojo apsisprendimą keisti gyvenimą ir jo santykius su keliais artimais žmonėmis. O muzika taip ir lieka antrame plane.
Knyga parašyta labai paprastai ir lengvai skaitosi, o tai, kadangi ji skirta jaunimui (bent jau taip rašoma), tikriausiai yra didelis pliusas. Ir šiaip pasitaikė visai neblogų ir įdomių vietelių, tačiau bendras įspūdis- kad nebūčiau daug praradusi, jei nebūčiau jos skaičiusi.

katilina

Komentarų: 1 (+add yours?)

  1. Simona
    Bir 01, 2013 @ 18:25:07

    Aš manau visiškai priešingai. Ši knyga, ypač jaunimui, labai gera, pamokanti mano bendraamžiams susirasti kelią šiame sudėtingame pasaulyje. Ir man asmeniškai, ji buvo labai įdomi. Bent jau, tai mano nuomonė.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

