Vidmantė Jasukaitytė “Stebuklinga patvorių žolė“

Būtent tokia man ir pasirodė ši knyga – stebuklinga. Žodžiai, sakiniai apsivija širdį, kaip ta stebuklinga patvorių žolė, įsipina į mintis, užburia, kartais tuos burtus išsklaido, bando gudriai apgauti, kad viskas netikra, nieko nebuvo, viskas išgalvota. Ir tiesa pasakius, perskaičius knygą taip ir likau sumišusi, abejojanti, kas visgi buvo tikra, o kas išgalvota… Net nemoku pasakyti kokį jausmą dūšioj paliko ši knyga… Skaitydama vis užkliūdavau už tokių gilių ir taiklių minčių apie draugystę, kito žmogaus savinimąsi, laimę, gyvenimą, kad dar akimirką parymodavau ties jomis, leisdama tai išminčiai įsigerti į mane. Knyga vienareikšmiškai rado atgarsį mano vidiniam pasauliuky. Galbūt ne viską iki galo supratau, ne į viską iki galo įsigilinau, galbūt ne visas metaforas ir alegorijas “perskaičiau“, tačiau sau artimas mintis atsirinkau ir įsirašiau giliai į dūšią.

Sielos Sparnai

Reklama

Komentarų: 1 (+add yours?)

  1. katilina
    Rgs 30, 2011 @ 15:45:14

    Kaip džiaugiuosi, kad dar kažkam ši knyga patiko. Pritariu viskam, ką esi apie knygą parašiusi, ir dabar, ir anksčiau. Ir man ji labai patiko, tiesiog pritrenkė mane (gerąja prasme). Skaičiau maždaug prieš metus, bet ir dabar fiziškai prisimenu, kokius jausmus ir pojūčius man sukėlė (o tai labai retas atvejis). Tikrai stebuklinga knyga.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

