Isabel Allende “Fortūnos duktė“

Ši knyga kiek nuvylė. Gal jei ją būčiau skaičiusi po didelės pertraukos po skaitytos “Dvasių namai“, pasirodytų ir kitaip. O dabar, kai skaičiau netrukus po to, kai baigiau ,,Dvasių namus“,  man rodos, kad šių dviejų knygų nėra nė ko lyginti , jos skiriasi kaip diena ir naktis (ir tas akivaizdus skirtumas, sakyčiau, mane net šiek tiek pribloškė) . “Fortūnos duktė“ man pasirodė labiau nuotykinė, magiško realizmo joje tik pėdsakai. Iš Allende kūrybos lyginti ją galėčiau su naujausiu romanu “Sala po vandenynu“ (va jos gal daugmaž ir lygiavertės). O trečioji trilogijos dalis, kaip numanau, turėtų būt irgi panaši į “Fortūnos dukterį“ , tai kažin ar ją ir beskaitysiu. Nuotykinės literatūros esu prisiskaičiusi paauglystėje, paskutiniu metu ji manęs nelabai betraukia. Beje, bent tos dvi trilogijos knygos visai nesusiję, tai teoriškai visai jokio skirtumo, kuri pateks pirmoji į rankas. Nors aš savo ruožtu norėčiau rekomenduoti, jei skaitysit šią trilogiją, “Dvasių namus“ imti į rankas pačią paskutinę (kad nebūtų nusivylimų kaip man pačią geriausią trilogijos (ir autorės) knygą jau perskaičius).

Ingėnas

Reklama

Komentarų: 1 (+add yours?)

  1. katilina
    Spa 20, 2011 @ 18:51:19

    Patiko ji man, nors ir reikėjo nemažai perskaityti, kol pagaliau įtraukė ir sudomino. Romano veiksmas vyksta pirmoje 19a. pusėje Čilėje ir Kinijoje, o vėliau persikelia į aukso karštligės apimtą Šiaurės Ameriką. Jeigu reikėtų vienu žodžiu apibūdinti šią knygą, turbūt sakyčiau, kad ji sodri- pilna įvairiausių spalvų, vaizdų, garsų ir kvapų, kurie susimaišę taip, kaip susimaišę daugybės tautybių ir religijų žmonės aprašomoje to meto Kalifornijoje. Perskaičiau ją kaip kokią pasaką, per daug neįsijausdama, tačiau mėgaudamasi parašyta istorija, kuri galbūt ir galėjo nutikti.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

