Ildefonso Falcones ,,Jūros katedra”

Viena smknygė Ingėnas šią knygą palygino su ,,Popieže Joana”. O man ,,Juros katedra” pasirode zymiai ‘rimtesne’, itaigesne, itikinamesne, solidesne. Prisipazinsiu, tie istoriniai momentai budavo nuobodoki (vis tik ir tos ‘nudnos’ istorijos man pasirode nemazai, isibegejus veiksmui), ir isvis, knyga kuo toliau, tuo man maziau idomi buvo, bet tai toli grazu nereiskia, kad ji prasta ar pan. Tiesiog nelabai mano skonio, matyt. Beje, kurinyje netruksta ziaurumu, kartais net atrodydavo, kad jais paspekuliuojama, norint pritraukti, uzkabinti skaitytoja, kita vertus, apie sunkius laikus rasoma, remtasi tikrais ivykiais, dokumentais…

Zodziu, verdiktas mano butu: verta pabandyt skaityt si istorini romana.

Masako

Parašykite komentarą

