Paulo Coelho “Brida”

Ir nelabai žinau, ką pasakyti. Jauna mergina, turinti Dovaną, nusprendžia tapti ragana, susiranda du mokytojus, kurie išmoko ją įvairiausių su magija ir raganystėmis susijusių dalykų. Kadangi tema mane ne itin domina, tai ir skaityti nebuvo labai įdomu, be to, viskas ten labai miglotai aiškinama. Galbūt keletas minčių ir pasirodė visai pritaikoma “neraganiškam” gyvenimui, bet šiaip kažko ypatingo neradau. Ir buvo labai keista skaityti, kaip pagrindinei herojei vis cituodavo Bibliją ir liepdavo elgtis pagal jos žodžius (nors raganavimai, magija ir daug kas, ko ji buvo mokoma, prieštarauja Biblijai).

Ir dar vieno dalyko negaliu nepaminėti, kadangi man labai patinka Jeitso eilėraštis, kuris cituojamas šioje knygoje ( Bet aš, vargšas, turiu tik savo svajones/ Pakloju tau po kojom jas/ Tad ženki švelniai, nes mindai mano svajones)- “svajonės” čia buvo išverstos kaip “sapnai”, kas pagal prasmę (nors angliškai tai vienas ir tas pats žodis) visai netinka (bent jau mano nuomone).

                               ( Katilina )

Parašykite komentarą

