Amin Maalouf ,,Baltazaro klajonės‘‘

Ilgai galvojau, ką man primena ši knyga ir pagaliau supratau, kad ji labai panaši į per vieną iš kanalų rodomą serialą Sindbado kelionės. mano panelė jį mėgsta labai žiūrėti. kelis kartus turėjau atsitraukti ir tarp skaitymų buvo net 1 savaitės tarpas, tačiau lengvai grįžau prie siužeto.Mane sužavėjo rašytojo stilius- toks lengvas, paprastas, artimas širdžiai, toks jausmas, kad rašau pati, nes knyga parašyta Baltazaro, senienų pirklio, dienoraščio forma. Knygos tematika įdomi- Baltazaras ieško paslaptingosios knygos, kurioje minimas 100 dievo vardas ir užuomina apie pasaulio pabaigą. Tad baiminausi, kad ši tema neišvirstu į farsą apie kokį Vatikaną, Gralį ir pan. (kuo ilgainiui pavirto visi DaVinčio kodai, Angelai ir demonai, Paskutiniai tamplieriai, Gralio brolija ir pan.) Tačiau labiau gilinamasi į keliones, įvairių tautų kultūras, papročius. Šiaip, iš esmės sunku apibūdinti knygą, nes jos stilius….toks kitoks….panašių knygų neypatingai esu skaičiusi (o juk esu skaičiusi nemažai). Tiesa, kai ką gal ir ,,nužudys” lėtokas tempas (nors pasakojama apie keliones), bet šį kartą (nors mėgstu greitį) man tas lėtumas buvo pats tas, ko reikėjo. Duodu 4 iš ***** Rekomenduoju.

                           ( Rožė Marija )

Parašykite komentarą

