Aravind Adiga “Baltasis tigras”

Iškart reziumuosiu. Be didelių pagraudenimų ir mistifikavimų parašyta indų istorija. Net ne vieno, o daugelio paprastų žmogeliukų iš Tamsos, tų kurie randa Šviesą, ir tų, kurie ne. Man knyga pasirodė labai realistiška. Žinoma, mano nuomonė šioj vietoj reiškia mažai, nes aš nesu ten buvus, nesu su jais bendravus ir net nesu giliau Indijos tema domėjusis. Tik įtariai žiūriu į visus ten savaitėlę praleidusius ir “nušvitusius”. Gal dėl to ir šita knyga man prilipo, nes autorius nušvitimais netiki. Ir dar dėl tokių paprastų aprašytų detalių, kaip kad mašinos žibintai apšviečia pastato siena ir ji visa blizga, nes į betoną įmaišytos butelių šukės – nuo vagių.
Patiko pats pasakojimo užmanymas ir išpildymas, sakyčiau, “šiuolaikinis epistoliarinis romanas” .
Galbūt šie įspūdžiai neliks įsispaudę mano atminty ilgai, bet visoms, kurios mėgsta skaityti apie egzotiškų šalių papročius – rekomenduoju.

                     ( caralaite )

Parašykite komentarą

