Albert Camus “Svetimas. Krytis”

 Į vieną knygą sudėti du kūriniai kartu su kalbomis, pasakytomis Nobelio premijos gavimo proga. Pirmas mane nustebinęs dalykas- kad abu romanai labai lengvai skaitėsi, ypač kai “Krytis” pavadintas jo sudėtingiausiu kūriniu (aišku, jie abu dar ir labai trumpi). Sudėtinga man pasirodė tik viena- parašyti apie šią knygą atsiliepimą. Kai skaičiau, viduj lyg ir susiformavo kažkokia nuomonė apie romanus, jų prasmę, apie tai, ką Camus norėjo pasakyti, bet išreikšti tai žodžiais man nelabai išeina. Galiu tik pasakyti, kad patiko. Ir abu labai priminė kažkokį anksčiau skaitytą kūrinį (tik dabar neprisimenu, ką).

        ( katilina )

2 Komentaras (+add yours?)

  1. Inga
    Gru 17, 2010 @ 20:31:37

    Perskaičiau ir aš neseniai Camus “Svetimą”. Tai buvo pirmoji mano pažintis su šiuo autoriumi. Kaip ir katilina, irgi likau gerokai nustebusi, kaip lengvai tas kūrinys skaitėsi. Šią knygą buvau pasiskolinusi, ir vis pabijodavau imti į rankas, privengiau jos, nes maniau, kad laukia išties sudėtingas skaitinys. Tačiau knyga tikrai mane maloniai nustebino. Ir kuo arčiau galo, tuo labiau gaila buvo, kad knygelė tokia trumpa. Teismo procesas, teisimojo pamąstymai, jo elgesys, visuomenės požiūris į nusikaltimą mane išties suintrigavo.

    Atsakyti

  2. Vessta
    Sau 20, 2011 @ 16:25:59

    Perskaiciau Albertas Kamiu ,,Svetimas”. Patiko ir istorija, ir rasymo stilius, nors galvojau, kad skaitysis sunkiai, bet pagrindinis veikejas tai ne. Kaip ten apie tokius sakoma, ,,saltas, kaip belgas”. Man jis be jokiu jausmu ir emociju pasirode, toks tuscias.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

