Khaled Hosseini ,,Bėgantis paskui aitvarą”

Knyga įdomi, įtraukianti. Šiek tiek liūdna, pamokanti, tačiau mane kiek nuvylė. Manau, kad tikrai labai daug tikėjausi, bet daugiau nei pusė mano lūkesčių taip ir liko nepatenkinti. Manau dar didelis minusas, kad prieš ją perskaičiau jo ‘Tūkstantis saulių skaisčių’, nes šį knyga daug stipresnė už jo pirmąjį romaną.
Pasakojimas apie du draugus, du brolius, kuriuos išskiria melas, tiek tėvų, tiek vieno iš herojų. Bet labai didelė dalis veiksmo vyksta už Afganistano ribų. Negalima iki galo suprasti ir pamatyti šalies tragedijos. Tai vienos šeimos tragedija.
Kas dar neskaitėte šio autoriaus nei vienos knygos, siūlau pradėti nuo ‘Bėgantis paskui aitvarą’, o ne atvirkščiai kaip aš. Nes jo ‘Tūkstantis saulių skaisčių’ mano nuomone daug geresnė už pastarąją.
                                                                                                                                           ( fatimaallaa )

Komentarų: 1 (+add yours?)

  1. knyguziurkeL
    Lap 27, 2010 @ 21:36:43

    man sita knyga labai patiko. dabar ruosiuosi kada skaityti it antraja knyga.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

