Martis Larnis ,,Gražioji kiaulininkė”

smaiksti, ironiska knygele, tai ir skaiciau ja su sypsena. O vienoj vietoj, tai net balsu juokiaus, bandydama isivaizduot tokia situacija. Agronomas ateina mokytis anglu kalbos pas mokytoja, kuriai jaucia simpatija ir simpatija reiskia tokiais ,,perliukais”: ,,-Beje, neite Baranauskas, velniškai gražus jūsų veidas, puikūs dantys ir… geras riebumas.” Na ir Minos reakcija: ,,Jis apžvelgė mane vertinančiu gyvulių pirklio žvilgsniu, ir staiga man pasirodė, kad jis tuoj čiups man už smakro, jėga pražiodys ir ims tikrinti dantis”.
Knygoje aprasytas Minos gyvenimas: jos vyrai (mano akim – nevykeliai), jos uzdirbtas pirmas milijonas (vat ir ne galva), jos gyvenimas tapus verslininke.
Knyga man patiko, dėl savo linksmumo, šmaikštumo, patiko ir Minos personažas, del savo ,,topiniu” poelgiu (kad ir radus savo vyro meiluze miegant santuokineje lovoje, nekele scenu, nerove plauku, nesauke, o… negaliu rasyt, nes bus neidomu skaityt

           ( Vessta )

Reklama

Parašykite komentarą

