Valerie Tasso ,,Nimfomanės užrašai”

Perskaiciau ir nezinau ar ji man patiko ar ne.Patiko,kad ivykiai vystosi tolygiai.Gan keistas tos merginos/moters poziuris i gyvenima.As taip negaleciau (nors aisku nespjaunu i vandeni).Kaip pirma karta skaitant tokio turinio knyga man pasirode per daug sekso aistru,nors skaitant kuo toliau tuo labiau man ju truko.Tiesa knygos vidurys labai nustebino.Nors tiesa sakant pagalvojau,kad siai veikejai sis uzsiemimas/darbas labai butu tikes.Zinoma mano spejimai pasitvirtino.Tiesa pabaigos tikejausi kitokios,bet siaip paemus knyga nera bloga.Kad ir kokia veikeja butu bloga ar pasileidusi man jos gaila,kiek jai reikejo patirti

                                     adžani

Parašykite komentarą

