Marguerite Duras ,,Meilužis”

 Seniai norėjau perskaityt šią knygą, ir kad ji garsi, ir dėl to, kad kažkada buvau pradėjus žiūrėt filmą, kuris man patiko. Knygoje pasakojama apie 4-o dešimtmečio Indokiniją, apie vieną ten gyvenusią neturtingą prancūzų šeimą, o labiausiai apie vieną iš jų- 15-metę mergaitę, kuri užmezga romaną su dešimt metų vyresniu turtingu kinu. Tačiau šie santykiai neturi ateities, nes kino santuokai su baltaode priešinasi jo tėvas. Kinas mergaitę baisiai įsimyli, o ar ji mylėjo jį, neaišku net ir perskaičius knygą.

Kažkodėl maniau, kad didžiausias dėmesys bus skirtas jų romanui, bet apie jį ne tiek daug ir kalbama. Užtat apie pačią šeimą- motiną ir du mergaitės brolius ir sudėtingus tarpusavio santykius- man netgi buvo per daug.
Knyga man pasirodė labai liūdna, tuo labiau, kad kai kas joje aprašyta vyko iš tikrųjų (rašoma, kad romanas pusiau autobiografinis). Gal buvau ne pačios geriausios nuotaikos skaitydama, bet be liūdesio ir priminimo apie gyvenimo laikinumą daugiau nieko ir negavau.

                                                         (katilina)

Reklama

Parašykite komentarą

